Urte berri on lagunok! 2017an sartu garela eta, urte berri honetan sare sozialen joerak zeintzuk izango diren aurreikusi dute hainbat adituk, beraz, horien laburpen bat egitera natorkizue. Aztertu dezagun 2017ak zer dakarren berarekin komunikazio digitalari dagokionez!
Sare sozialak elkarrekin komunikatzeko eta edukiak elkarbanatzeko lehen aukera bilakatu dira azken hamarkadan, nahiago dugu Whatsapp edota Facebook bidez mezu -zorion mezua, albiste edota jakinarazpen bat- bat bidali dei bat egin baino, gure komunikatzeko ohiturak aldatu egin dira. Aurten, hasi berri dugun 2017 honetan, 2016 bukaeran agertzen hasi ziren joerak indartuko dira.
Bat-batekotasuna, momentu erreala eta iraungipena
Mezua norbanako batek edota marka batek bidali arren, bat-batekoa izatea gustatzen zaigu eta ez aurretiaz prestatutako mezu landuak. Gainera, momentu errealean jasotzea gustatzen zaigu gertatzen den guztia, horregatik daude hain modan Facebook Live eta Instagram Stories bezalako tresnak.
Beraz, bat-batekoak, momentu errealean argitaratutakoak eta ordu batzuetara iraungitzen diren edukiak izango dira tendentzia aurten.
Automatizazio gizatiarra
Ohituta gaude sare sozialen bitartez marka bati mezu bat idatzi eta jarraian erantzun automatikoa jasotzera, baina horrek markarekiko errefusa sortzen du, gauza bat baita edukia automatizatzea eta beste bat bezeroen mezuen erantzuna automatikoki bidaltzea.
Hori dela eta, 2017an joera hori galdu egingo da eta erantzun mezu horiek adimen artifiziala erabiliaz saiatuko omen dira ematen, hau da, aurrez prestaturiko eta bezero bakoitzari pertsonalizatutako mezu automatikoak.
Mugikorraren erabilera
2016an mugikorra ordenagailuaren gainetik jarri zen lehenengo aldiz sarean nabigatzerako orduan, aurten tendentzia hori mantendu egingo da, mugikorra izango da nabigatzeko erabiliko dugun lehen gailua. Beraz, responsive hitzak berebiziko garrantzia hartuko du aurten!
Iragarki gehiago sare sozialetan
Eguneko zati handi bat pasatzen dugu sare sozialetan, beraz, gu non publizitatea han! Beraz, ezinbestekoa izango da enpresek offline-ko iragarkiak alde batera utzi eta onlinekoetan inbertitzea.
Influencer-ak
Influencer-ek edozein motatako edukia biralizatzea lortzen dute. 2016an indar handia hartu zuten eta 2017an ere garrantzia handiko papera izango dute produktu edota marka ezberdinak erosle posibleei ezagutzera eman eta markei saltzen laguntzeko.
Agur web orriei
Gero eta garrantzia gutxiago izango dute web orriek, sare sozialetatik aterako gaituzten estekak klikatzeari muzin egiten baitiogu, beraz, arruntagoa izango da beharrezkoa den eduki edota informazio guztia sare sozialetan aurkitzea.
Hauek dira adituek aurreikusten dituzten tendentzia edota joerak. Espero dut baliagarria izatea!